Temperatur i boxholm just nu:

tisdag 17 november 2009

Misslyckad!

Igår skulle jag besikta bilen och båtkärran, och tänkte slå två flugor i en smäll och passa på och prova en ny gössjö.
Jag gick in på deras hemsida och kollade upp om man kan lägga i båtar mm, samt ringde jag en i styrelsen i fiskevårdsföreningen och frågade, han sa: "vi har tagit upp våra båtar som är till uthyrning men det går bra att lägga i egen båt brevid piren" slut citat. Gött tänkte jag. Åkte till en mack innan besiktningen och löste ett fiskekort a`30 :- , ekipaget gick igenom besiktningen utan anmärkning, ökade farten tills jag kom fram till sjön och piren..............MEN VA I HELVETE ÄR DET HÄR!!!! ett stalp 1 meter rakt ner, samt 50-60 meter vass att ta sig igenom. Det var bara att bryta ihop och åka hem.
Resan slutade ännu sämre när jag backade in båt och kärra, så körde jag in i en annan kärra och krossade baklyktan....TJOHOOOOO!

Team aff

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar